پایان من...























♥عاشق دیوونه♥

 کنار دریام

 روی ساحل

 همون جای همیشگی

 همون جایی که برای اولین بار...

 برای اولین بار بهم گفتی دوستم داری

 گفتی عاشقمی

 همیشه عاشقم میمونی

 دیگه اونجا شد میعادگاه ما

 همیشه همدیگه رو اونجا می دیدیم

 کنار هم

 لب دریا

 زمزمه های عاشقونت

 چه روزایی بود

 پر از عشق و خوشی

 دنیام رنگی شده بود

 همیشه می گفتی تا اخرش باهامی

 اما...

 حالا کجایی؟

 من همون جام

 کنار دریام

 روی ساحل

 همون جای همیشگی

 ولی تو نیستی

 تو که گفتی تا اخرش باهامی

 پس چرا جا زدی؟

 تو نیستی...

 یعنی این پایان زندگی است؟

 این...پایان من است...

 پایان من... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:3 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com